Veelgestelde vragen

 
• Is het mogelijk om een schilderij ‘in het echt’ te zien voor ik het bestel?
• Als ik meer dan één schilderij koop, kan ik dan korting krijgen?
• Wat is schilderij van foto?
• Hoe wordt mijn schilderij afgeleverd?
• Kunnen jullie een schilderij ook ingelijst leveren?
• Kan ik mijn bestelling annuleren?
• Wat is een E-kadobon en hoe werkt het?
• Kan ik een schilderij ook als een cadeau laten versturen?
• Kan ik een schilderij terugsturen als ik het ontvangen heb?
• Wat moet ik doen als het schilderij beschadigd is bij aflevering?
• Hoe lang duurt het voor ik mijn geld terugkrijg als ik mijn schilderij heb teruggestuurd?



• Is het mogelijk om een schilderij ‘in het echt’ te zien voor ik het bestel?
Ja, dat is mogelijk. In het weekend en ’s avonds kun je één of meerdere schilderijen van je keuze komen bekijken. We werken alleen op afspraak, dus mail ons je wensen.

• Als ik meer dan één schilderij koop, kan ik dan korting krijgen?
Ja. Neem even contact met ons op voor bestelling.

• Wat is schilderij van foto?
We kunnen een handgeschilderd olieverfschilderij maken van je favoriete foto, afbeelding of ander idee dat je bij ons brengt. Afmeting, kleur, stijl achtergrond, kleuren zijn allemaal naar wens aan te passen. Voor meer informatie kun je
hier klikken.

• Hoe wordt mijn schilderij afgeleverd?
Elk schilderij wordt opgespannen afgeleverd. In de meeste gevallen zijn de zijkanten meegeschilderd. Een ophangkoord wordt ook meegeleverd, dus je kunt het schilderij zo aan de muur hangen.

• Kunnen jullie een schilderij ook ingelijst leveren?
Op het ogenblik is dit nog niet mogelijk.

• Kan ik mijn bestelling annuleren?
Een bestelling kan tot 48 uur na inleggen zonder opgaaf van redenen geannuleerd worden. Stuur ons een e/mail met het ordernummer. Je krijgt dan een bevestiging in de mail en betaalde bedragen worden zo spoedig mogelijk maar altijd binnen 30 dagen teruggestort op je rekening.

• Wat is een E-kadobon en hoe werkt het?
Een E-kadobon is een kadobon die je uitsluitend per e-mail kan ontvangen. Het verschil met de tradionele kadobon is dat deze bon veel meer flexibiliteit biedt. Ten eerste kun je zelf de waarde die je bestelt bepalen (in meervouden van 5 euro). Ten tweede kun je de E-kadobon doorgeven aan meerdere personen maar je kunt hem ook zelf gebruiken.


Bestellen gaat als volgt:
Je bestelt een E-kadobon op dezelfde manier als ieder ander produkt. Je bepaalt de waarde door bij 'voeg toe' een aantal in te geven. Dit is een veelvoud van vijf. Dus als je drie invult ontvang je een E-kadobon van 15 euro. Nadat je de bestelling hebt afgerond, en de betaling binnen is ontvang je een e-mail met de bevestiging dat de E-kadobon aan je account is toegevoegd en ook te gebruiken is. Na inloggen kun je via de tab Mijn Account je Tegoed controleren. Rechtsonder vind je je E-kadobon Account. Hier bevindt zich ook een knop 'Stuur een tegoedbon' waarmee je je tegoed aan één of meerdere personen via een e-mail kan doorgeven. 

Geldigheidsduur E-kadobon:
Een E-kadobon heeft een geldigheidsduur van twee jaar na de ontvangstdatum.

• Kan ik een schilderij ook als een cadeau laten versturen?
Ja, dit is mogelijk. We kunnen ook een persoonlijke boodschap bijvoegen als je wilt.

• Kan ik een schilderij terugsturen als ik het ontvangen heb?
Ja, dit is geen probleem. Je kunt het schilderij binnen 7 werkdagen na ontvangst in de originele onbeschadigde verpakking terugsturen. Dit geldt niet voor “schilderij van foto” bestellingen.

• Wat moet ik doen als het schilderij beschadigd is bij aflevering?
Als het schilderij beschadigd afgeleverd wordt dan moet je zo snel mogelijk contact met ons opnemen, in ieder geval binnen 7 werkdagen na ontvangst, door middel van een e-mail. We zullen dan contact met je opnemen voor de verdere afhandeling.

• Hoe lang duurt het voor ik mijn geld terugkrijg als ik mijn schilderij heb teruggestuurd?
Je geld wordt zo snel mogelijk, maar altijd binnen 30 werkdagen na retour name van het schilderij teruggestort op je rekening.
 

 
 

 

 

 

Copyright © 2017 ABC Art  KvK: 34201132